• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Reklam på iHusbils forum

Lasse

iValberedning
Medlem
Visserligen fyller jag snart 75, men jag fattar inte varför en del är emot reklam på iHusbils forum.

SVT kallar det sponsorer, alla andra TV kanaler har reklam ibland ofta ibland någon gång då och då. Alla tidningar har reklam, de flesta radiokanalerna har reklam. Alla affärskedjor gör reklamblad och delar ut. Enda sättet att freda sig mot reklam är att aldrig se på TV, läsa tidningen, höra på vissa radiokanaler eller gå ut på internet.

Vad är reklam eller få upplysning av olika produkter.

Vi kan tycka vad vi vill men framtiden kan ingen stoppa, den kommer utan att vi kan göra något.

Det går faktiskt att betala för att få reklamfritt i många medier, och ibland kan det vara värt det.

Den nya reklamen som dykt upp i detta forums huvud gillar jag inte alls, har inte sett den typen i något annat forum tidigare.

Andra kanske tar in pengar på årsavgift mot att iHusbil har gratis årsavgift.
Jag menade typ TV4play m.fl, enkelt att betala bort reklamen, och kan vara värt att se vissa program utan reklamavbrott.

Angående den nya reklamen i huvudet så hoppas jag nån smart hittar en lösning på den, jag har inte lyckats ännu.
Den verkar blockeras och trycks bort på huvudmenyn, men inte i trådarna.
Känns som vi blivit infekterade.

Det går faktiskt att betala för att få reklamfritt i många medier, och ibland kan det vara värt det.

Den nya reklamen som dykt upp i detta forums huvud gillar jag inte alls, har inte sett den typen i något annat forum tidigare.
Andra kanske tar in pengar på årsavgift mot att iHusbil har gratis årsavgift men
Jag menade typ TV4play m.fl, enkelt att betala bort reklamen, och kan vara värt att se vissa program utan reklamavbrott.

Angående den nya reklamen i huvudet så hoppas jag nån smart hittar en lösning på den, jag har inte lyckats ännu.
Den verkar blockeras och trycks bort på huvudmenyn, men inte i trådarna.
Känns som vi blivit infekterade.
Tror inte att iHusbil kan göra något åt reklamen från utomstående aktörer. Typ TV4play.

Godmorgon
Själv sitter ofta på pc med Chrome använder tillägget Adblock då slipper man annonser. Se bifogde bilder
En gång för många många årsedan säkert mer än 10 årsedan hade vi ett litet forum där fanns det ingen reklam vi använde vBullentin
Mvh Hasse o Annika
Ps själv gillar jag inte annonser som dyker upp överallt, men man måste gilla läget

Bilagor

• 1.jpg
    1.jpg
    595,2 KB · Visningar: 9
  • 2.jpg
    2.jpg
    433 KB · Visningar: 9
Har aldrig blivit störd av reklamen innan förrän nu, nu fylls nederdelen av uppseglande reklam och det är väldigt störande. Det måste vara något nytt. Detta gäller Pc.

Ingen av våre teknikkere har endret noe, har sett samme nye reklamer på flere sider rundt i verden i dag. Kodefeil hos Google?

For meg har det rettet seg tilbake i løpet av den siste timen.

Som Knut säger, vi har inte ändrat så att det det visas mer reklam.
Så det var nog en bugg hos Google (hoppas att vi får lite extra pengar nästa gång :D )
Jag har förståelse för dem som använder adblocker (men var noga med vilken, en av dem som var störst förr blev uppköpt och funkar numera inte så bra).
Hoppas dock att ni undantar ihusbils forum, som ett sätt att sponsra oss. 😉 😘

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen