• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Rabatt på Hanslinjen

Ja, rabatten gäller året ut och vi skall sedan försöka få det även nästa år.

Men i år har man förlängt den generella rabatten på 25% för husbilarna till slutat av december.

Men nu skall ni väl söderut och känna på den nya fjädringen!

Tommy

Ja, rabatten gäller året ut och vi skall sedan försöka få det även nästa år.

Men i år har man förlängt den generella rabatten på 25% för husbilarna till slutat av december.

Men nu skall ni väl söderut och känna på den nya fjädringen!

Tommy
Tack Tommy för svar . Nej just Nu är vi på väg hem ett tag för att smälta denna Bedrövliga vecka . Jag kan för mitt liv inte förstå Goldshmitts agerande att stå och ljuga oss rätt upp i ansiktet . Jag har varit på andra Tyska verkstäder och upplevt en otroligt bra service . Ni som har haft att göra med dom under längre tid , har Ni någon erfarenhet Om tillmötesgående och service blivit sämre sen Hymer tog över ? Men vi fick en handduk som det står Goldshmitt på 😀

Tack Tommy för svar . Nej just Nu är vi på väg hem ett tag för att smälta denna Bedrövliga vecka . Jag kan för mitt liv inte förstå Goldshmitts agerande att stå och ljuga oss rätt upp i ansiktet . Jag har varit på andra Tyska verkstäder och upplevt en otroligt bra service . Ni som har haft att göra med dom under längre tid , har Ni någon erfarenhet Om tillmötesgående och service blivit sämre sen Hymer tog över ? Men vi fick en handduk som det står Goldshmitt på 😀
Hej. Det är ny ledning och det gör att de är lättare att komma till goldschmitt om husbilarna är i Hymer gruppen kanske men så ska det inte vara men dom flesta företag ser ju om sitt eget hus.
Mvh Lasse

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen