• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Rabatt på drivmedel

Tommy Dynér

In Memoriam
Medlem
Så här i dyrtider vad gäller bränsle så börjar man titta runt efter rabatterm Ser att de flesta föreningar, klubbar och communities som har att göra med bilar och motorer, har avtal för sina medlemmar hos ÅFA: https://www.afaab.se/drivmedelcommunities

Kanske någon har kontakter där och kan hjälpa oss så att vi medlemmar i iHusbil kan få nyttja den rabatten?

Någon?

Tommy

Var detta ett svar till mig? Det är i alla fall inte samma länk som Tommy ger. Till ÅFA hittar jag själv men jag uppfattar det som om Tommy vill visa på olika användare som har avtal eller något liknande.

Försöker igen, det är mera en generell presentation av ÅFA, samköp, rabatter och var kortet gäller;

Om ingen här redan har kontakt med ÅFA så kan jag själv kontakta dem om det är ok för styrelsen. Men troligen bättre med en kontaktperson som finns i Sverige, eftersom jag befinner mig utomlands en stor del av året.

Tommy

Försöker igen, det är mera en generell presentation av ÅFA, samköp, rabatter och var kortet gäller;

Om ingen här redan har kontakt med ÅFA så kan jag själv kontakta dem om det är ok för styrelsen. Men troligen bättre med en kontaktperson som finns i Sverige, eftersom jag befinner mig utomlands en stor del av året.

Tommy
Jättebra, Tommy!👍

Husbilsklubben, husbilskompisar, Caravan club har, så omöjligt bör det väl inte vara.

Ett alternativ

1,33 i rabatt, 1,19 är det väl på det från våra vänner i brödraklubben? (Om det endast är för företag vet jag ej)

Senast ändrad:
Detta Preem/Såifa-kort har jag nu haft i 6 år och jag tycker att det har fungerat bra. Som framkommit är det flera husbilsklubbar som erbjuder samma avtal, och jag minns faktiskt inte vilket klubbavtal jag använde mig av då jag sökte. Men jag tankar på ändå...

Även jag har detta kort,men det gäller att se upp just nu när priserna fluktuera kraftigt,priset gäller en vecka mycket kan hända under den tiden,men normalt är det bra rabatt.
Fakturan kommer som email.
Vi tankar på söndagen (och ser hur det fluktuerat under veckan) och är det på kraftig nedgång, ja, då får det bli en måndsgstankning.
För å komma till fastlandet passerar vi en Ingo o en ST1.

Senast ändrad:
Jag tankar oftast på Preem, med rabatt från annan klubb.

Dessutom får jag tanka färskvatten till stora tanken, efter att ha frågat i butiken.

Enl. tv 4 så använder inte Preem rysk olja, vilket jag tycker är positivt med tanke på Ukrina.

Husbilsklubben, husbilskompisar, Caravan club har, så omöjligt bör det väl inte vara.

Ett alternativ

1,33 i rabatt, 1,19 är det väl på det från våra vänner i brödraklubben? (Om det endast är för företag vet jag ej)
DHLT (DHL Transportörerna) verkar vara för transportörer som kör för DHL... - Kan vi ta med några paket då och då? ;)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen