• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Preem dieselpris Åfakort

Olof G

Välkänd medlem
Medlem
Veckans pris med vår rabatt är 25,94 kr, idag tankade jag Preem för 25,49kr dock använde jag inte Åfakortet, antar att det hade blivit dyrare eller vet någon hur det fungerar vid sänkt pris vid pumpen?

Veckans pris med vår rabatt är 25,94 kr, idag tankade jag Preem för 25,49kr dock använde jag inte Åfakortet, antar att det hade blivit dyrare eller vet någon hur det fungerar vid sänkt pris vid pumpen?
ÅFA-priset bestäms varje måndag och ligger sedan fast hela veckan, tills det ändras igen nästkommande måndag, oavsett pumppris.
Ibland går det upp och ibland går det ner!!
Noterade själv idag att pumppriset lokalt låg 50 öre under ÅFAs pris. Alltså ingen idé att använda kortet då!

Jag har just ansökt om kort på Preem. Vilken rabatt har vi som medlemmar? Antar att man utgår från veckopris och drar rabatt så får man det man ska betala.

Jag har just ansökt om kort på Preem. Vilken rabatt har vi som medlemmar? Antar att man utgår från veckopris och drar rabatt så får man det man ska betala.
Rabatten är 1.14kr/l ink moms. Den dras från veckans listpris som offentliggörs på måndagar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen