• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

När man öppnar senaste nytt

Hej, det är notistrådar från Omdömen /recensioner du sett och det har blivit lite koncentrerat med restauranger just nu då jag ganska nyligen skapade en tråd för att samla in restauranger nära ställplatser.

Blir det för besvärande med notistrådar för recensioner kan man gå till forumet för dem och trycka på ignorera, då slipper man se notistrådarna helt.
Du hittar det här: https://forum.ihusbil.se/forums/forum-för-associerade-trådar.42/

Så kan man ju se det om man vill, men du använder funktionen enbart om du vill.
Själv tycker det är ett bra sätt att hjälpa varandra i föreningen för att få lättare att avgöra var jag eventuellt ska spendera mina surt förvärvade slantar, vill du döma mig för det som en som slösar pengar på mat så kan jag leva med det. :)

När jag planerar en resa utomlands till någon plats jag aldrig tidigare besökt, så brukar jag kolla på Tripadvisor
och ta del av tips på t.ex bra matställen.

På det viset hittade jag senast en inhemsk och lite udda pizzeria "La Mamma" i Torre del Mar.
Om man gillar pizza, bakad i vedeldad ugn och lite utanför de ordinarie turistfällorna, så blev det här en klar femetta. :)

Så varför inte se lite positivt på "våra" egna recensioner här på iHb och välja utifrån andras omdömen - i alla fall som en god hjälp?
På samma sätt kollar man ju ställplatser m.m. och bildar sig en uppfattning i förväg, om det nu verkar passa ens egna intressen...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen