Viken spansk operatör, till vilket pris anses som bäst för oss husbilister. Alltså simkort för endast bredband....Kjell
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Vi har köpt ett telefonabonnemang för 15 euro. 100 GB. Räcker en månad.Viken spansk operatör, till vilket pris anses som bäst för oss husbilister. Alltså simkort för endast bredband....Kjell
Hej. Vilken operatör är det skulle vara bra att veta om olika operatörer har olika många GB till vilka priser och räknings områden.Vi har köpt ett telefonabonnemang för 15 euro. 100 GB. Räcker en månad.
Vilken operatör?Vi har köpt ett telefonabonnemang för 15 euro. 100 GB. Räcker en månad.
Inte svar på frågan men ett tips Telenor har 100 gb/ mån inom EU i sitt ab fri surfVi har köpt ett telefonabonnemang för 15 euro. 100 GB. Räcker en månad.
Jo jag vet ju detta men har Hallon hemma i Sverige. Är i Portugal nu och här har jag Vodafon men ska till Spanien och vill ha ett prisvärt mobilt kontant simkort där....KjellInte svar på frågan men ett tips Telenor har 100 gb/ mån inom EU i sitt ab fri surf
Hej. Hur många GB är det för 25 euroVi köpte i en databutik, Lebara heter operatören. Kollade hos de stora firmorna, skulle kosta 25 euro, måste visa Pass.
En liten varning som grannarna gjorde, fyllde på kortet för samma pris, blev inte bra. När vi skall "fylla på" köper vi ett nytt kort I stället
OkFel av mig, var 80 GB hos Lebara
Vi köpte ett Orange kontantkort 100GB för 20€ i en kiosk i Spanien, gäller 30 dagar, går att fylla påViken spansk operatör, till vilket pris anses som bäst för oss husbilister. Alltså simkort för endast bredband....Kjell
Kan ni se Svensks kanaler som TV4 Play och andra? Står oftast ”kan ses bara i Sverige”…Vi köpte ett Orange kontantkort 100GB för 20€ i en kiosk i Spanien, gäller 30 dagar, går att fylla på
Skaffa och installera typ denna https://www.expressvpn.com/se/go/vpn-software/vpn-android så kan du se alla svenska program var du än är i världen. När du surfar tror svensk Tv att du är i sverige. Då kan du ha typ ett spanskt mobil ab.Kan ni se Svensks kanaler som TV4 Play och andra? Står oftast ”kan ses bara i Sverige”…
Ja, vi har inte haft problem med det.Kan ni se Svensks kanaler som TV4 Play och andra? Står oftast ”kan ses bara i Sverige”…
Jag har redan ”CyberGhost” som jag ännu inte har börjat använda till just TV. Har den endast för privata saker som angår bara mig (bankärenden, mejl, känslig surf m.m. ).Skaffa och installera typ denna https://www.expressvpn.com/se/go/vpn-software/vpn-android så kan du se alla svenska program var du än är i världen. När du surfar tror svensk Tv att du är i sverige. Då kan du ha typ ett spanskt mobil ab.
Ja selv om https fjernet innsynet i hva du taster så kan en mim (man in the middle) dekode allt serveren sender. VPN sperrer mot avlesning av all trafikk mellom deg og VPN serveren/gateway - men de som drifter denne har i teorien fullt innsyn så en må stole på disse. Brukte selv dette som argument på 90 tallet for å få lisens for import av VPN hardware fra USA for bruk i kundenett. Argumentet var at det var fullt innsyn i trafikken i begge ender av VPN forbindelsen. Fra min lisens til NSA fjernet embargoen på crypto tok det 2 år.Cisco prøvde å finne ut hvilken bakdør vi hadde funnet i embargoenDå blev jag varse om att man faktiskt kunde bli ”avlyssnad” även privat. Identitets kapningar kan tydligen förhindras med VPN programvara/app-ar.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons