• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Minus feedback?

ae.in.gbg

Välkänd medlem
Medlem
Jag fick negativ feedback när jag skrev i en gammal tråd (från 2023) som inte fått något svar o inte heller uppdaterats av TS , och jag frågade hur han löst problemet.

Är detta dåligt beteende av mig?

Jag har anmält mina meddelanden till admin o bett dem städa o hjälpa mig skapa en ny problemtråd.

Mvh
Anders

Senast ändrad:
Jag fick negativ feedback när jag skrev i en gammal tråd (från 2023) som inte fått något svar o inte heller uppdaterats av TS , och jag frågade hur han löst problemet.

Är detta dåligt beteende av mig?

Jag har anmält mina meddelanden till admin o bett dem städa o hjälpa mig skapa en ny problemtråd.

Mvh
Anders
Jag tycker inte det är dåligt beteende av dig. Man ser ibland riktigt gamla inlägg där t o m TS blivit inaktiverad och inte kan svara. Inte ens det förtjänar kritik, däremot en upplysning om att ingen kan förvänta sig ett svar från TS. Men så är det ju inte i detta fall. Så jag förstår inte kritiken.

Däremot tycker jag att båda de trådar som nu finns om trappsteget (som jag antar att det gäller) har blivit väldigt konstiga och inte logiskt går att följa såvida man inte vet vad som hänt. Det beror alltså på de justeringar som gjorts i den första tråden och den nya som har en start som hänger lite i luften.

Jag tycker att admin vid sådana här tillfällen ska skriva en text i trådarna i stil med:
"Denna tråd är utbruten är denna tråd: "Länk1"/Admin
resp
"Denna tråd delas och fortsätter här:"Länk2"/Admin

Jag har fått hjälp av Joakim, o jag ska flytta o redigera min text om Trapp-felsökningen till under Tipps/Elsystem, senare ikväll när jag kommer hem o ta lite fler foton o lägga till.

Prova o sök på el-trappa eller andra synonymer här på vårt forum, inte lätt o hitta, hittade en jättebra tråd på det andra större forumet, med länk till en youtube film, jag ska ta med den.

Mvh
Anders

Prova o sök på el-trappa eller andra synonymer här på vårt forum, inte lätt o hitta
Största orsaken till att de inte är lätta att hitta här är för vi knappt har något skrivet om dem här.
Men nu tror jag vi få ordning på det när det gäller Anders trapp project 2000.
Skulle någon skriva ihop ett bra och informativt inlägg om Thules trappor med vanliga felkällor tror jag det skulle bli mycket uppskattat.

Jag tycker att admin vid sådana här tillfällen ska skriva en text i trådarna i stil med:
"Denna tråd är utbruten är denna tråd: "Länk1"/Admin
resp
"Denna tråd delas och fortsätter här:"Länk2"/Admin
Mmmm, här kommer min genomärliga åsikt om det, skrivet med glimten i ögat. :). Själv hade jag siktet inställt på sängen när jag blev inkallad på städuppdrag så jag gjorde bara det jag tyckte räckte just då för att kunna gå vidare med det vid behov idag. Nu när jag är klarvaken så tycker jag ändå att det blev "good enough", en tråd om ett Thuleproblem blev lite städad, en ny tråd om ett projekt-fotstöd är på gång, acceptabelt känner jag.
Hade jag försökt lägga in länkar till de nya ämnena som ursprungstråden kom att handla om hade det inte räckt med en delning utan det hade då krävts flera nya trådar, det tror jag inte hade blivit enkelt att greppa, så, nja, jag vet inte om det hade gjort nåt bättre.

Mmmm, här kommer min genomärliga åsikt om det, skrivet med glimten i ögat. :). Själv hade jag siktet inställt på sängen när jag blev inkallad på städuppdrag så jag gjorde bara det jag tyckte räckte just då för att kunna gå vidare med det vid behov idag. Nu när jag är klarvaken så tycker jag ändå att det blev "good enough", en tråd om ett Thuleproblem blev lite städad, en ny tråd om ett projekt-fotstöd är på gång, acceptabelt känner jag.
Hade jag försökt lägga in länkar till de nya ämnena som ursprungstråden kom att handla om hade det inte räckt med en delning utan det hade då krävts flera nya trådar, det tror jag inte hade blivit enkelt att greppa, så, nja, jag vet inte om det hade gjort nåt bättre.
Jag är också ärlig. Jag förstår inte varför det skulle behövas flera trådar. Men det är inte det viktiga. Det funkar säkert som det är.
Det jag menar är att det borde synas när admin har gjort något inne i trådarna så man ser vem som har skrivit vad och med anledning av vad. Det kan t o m vara så att trådar delas och därmed "skapas" av admin men någon annan står som förstaskribent/skapare.

Men all heder till er som lägger ner arbete på att hålla vårt forum igång.

Jag förstår inte varför det skulle behövas flera trådar.
Det är så för att vi med problemforumen vill skapa trådar med värde, trådar som har en rubrik som rimmar med innehållet i dem, trådar som ska vara möjliga att hitta i framtiden, trådar som har fokus på ts fråga/problem och inte alla andras problem, etc
Därför har vi i problemforumen satsat på principen ett ämne per tråd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen