• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Miniträff på Elmia 2023

JanneB

Välkänd medlem
Medlem
I TOMMYS tråd med info om Elmia 2023 i inlägg #10 ställde jag frågan som kanske bäst skulle få egen tråd. Då jag har fått idé att kanske skulle kunna finnas intresse bland medlemmar som planerar övervintring 2023 att resa i en mindre grupp.
Vilka av Er som planerar att övervintra på Iberiska Halvön iår och vet redan nu att de ska besöka Elmia 2023? Kanske skulle man då anordna litet träff under Elmia 2023 och sedan köra tillsammans söderut?

Mycket trevligt erbjudande JanneB, men vi avstår. När det gäller själva mässan, det finns absolut inget som lockar, varken ett HB-byte eller komplettering av det befintliga.
Vi har testat en ”gruppresa” med ett par goda vänner och har upptäckt att vi inte alls passar för gruppresor. När normala människor letar efter enkla vägar, vi tar dom svåraste och krångligaste.
Men vi skulle kunna träffas någonstans söderut och ha en trevlig iHusbil-dag tillsammans 🥂:love:(y)

I TOMMYS tråd med info om Elmia 2023 i inlägg #10 ställde jag frågan som kanske bäst skulle få egen tråd. Då jag har fått idé att kanske skulle kunna finnas intresse bland medlemmar som planerar övervintring 2023 att resa i en mindre grupp.
Vilka av Er som planerar att övervintra på Iberiska Halvön iår och vet redan nu att de ska besöka Elmia 2023? Kanske skulle man då anordna litet träff under Elmia 2023 och sedan köra tillsammans söderut?
Lägg in en träff så blir det säkert några som nappar. 👍

Hej. Idén är nog bra för vissa men det är inte så lätt att åka flera efter varann en del av oss vill åka fort en del långt så det är nog bättre att träffas på lite olika platser rent spontant eller så kan någon fixa en trevlig träff någon stans längs vägen eller i Spanien de vore en bra idé.
Mvh Umebo

En variant på samåkning som vi gjorde när vi körde runt i England med ett annat par , 2 ggr . Dagtid åkte vi som vi själva ville sen bestämde vi att t ex första rastplatsen efter den staden där ses vi till kvällen , funkade bra för oss . Stefan

En variant på samåkning som vi gjorde när vi körde runt i England med ett annat par , 2 ggr . Dagtid åkte vi som vi själva ville sen bestämde vi att t ex första rastplatsen efter den staden där ses vi till kvällen , funkade bra för oss . Stefan
Så har vi också gjort och det fungerade bra. Man har kanske inte samma körstil och vill kanske se på lika olika saker längs vägen. Att då mötas upp på förbestämd plats på eftermiddagen och berätta dagen händelser är bara trevligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen