• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Mina resor i Tyskland på väg mot Kroatien

samsung s21 ultra har max 100ggr zoom men upp till 30ggr blir det riktigt bra. Det knepiga är att det är praktiskt taget inget skärpeljup vid vanliga foton allt blir lika skarpt. Att den ser bättre i mörker än jag själv är en fördel man behöver knappast tänka på ljuset. Finns en massa på youtube

Ursäkta ett inlägg utanför trådens ämne men jag kunde inte låta bli:
Skrönan säger att när författaren Ernest Hemingway ställde samma fråga till en känd fotograf fick han ungefär svaret: "Ni skriver väldigt bra böcker, vilken sorts skrivmaskin använder ni" :)
HaHa, känner igen citatet som onekligen är bra! Känner att jag måste svara: "Men ändå" - bifogad bild skulle inte kunnat bli tagen av en annan "skrivmaskin" än den som verkligen tog bilden. Hoppas trådskaparen har överseende med att bilden inte är tagen i Tyskland :)

Duvh=k_s.JPG

Ursäkta ett inlägg utanför trådens ämne men jag kunde inte låta bli:
Skrönan säger att när författaren Ernest Hemingway ställde samma fråga till en känd fotograf fick han ungefär svaret: "Ni skriver väldigt bra böcker, vilken sorts skrivmaskin använder ni" :)
En proffsfotograf sa en gång till mig när jag frågade om vilken kamera som är bäst, den bästa kameran är den du har med dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen