Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Bildene sladrer om en Huawei Nexus 6P mobiltelefon. bildestørrelse 4032x3024 pixler ene bildet tatt med ISO 60 på 1/2000 sec ingen GPS info.Fina bilder! Undrar vilken kamera du använt?
Tack , mobil kamera i Google Nexus 6P ,men numera använder jag Huawei P30 ProFina bilder! Undrar vilken kamera du använt?
Bildene sladrer om en Huawei Nexus 6P mobiltelefon. bildestørrelse 4032x3024 pixler ene bildet tatt med ISO 60 på 1/2000 sec ingen GPS info.
Oj-jasså-så pass bra ! Ett svar jag kanske inte ville ha !Tack , mobil kamera i Google Nexus 6P ,men numera använder jag Huawei P30 Pro
Inte jag heller som lagt ner en massa pengar på en systemkamera.Oj-jasså-så pass bra ! Ett svar jag kanske inte ville ha !
Vi får vara glada så länge de inte kan konkurrera med teleobjektiven - men de kommer väl snart att fixa även det på något vis digitalt.Inte jag heller som lagt ner en massa pengar på en systemkamera.
Jag hade och har systemkamera men den är aldrig med mig så mobilen är det bästa för mig, är alltid med och enligt Google har jag 2600000 visningar på mina bilder som är ganska många.Inte jag heller som lagt ner en massa pengar på en systemkamera.
Hej Zlatko!Då har man kommit till Uelzen ,gillar slussarna där och ställplatsen är helt Ok Visa bilaga 8800Visa bilaga 8801Visa bilaga 8802Visa bilaga 8803Visa bilaga 8804
Ursäkta ett inlägg utanför trådens ämne men jag kunde inte låta bli:Fina bilder! Undrar vilken kamera du använt?
HaHa, känner igen citatet som onekligen är bra! Känner att jag måste svara: "Men ändå" - bifogad bild skulle inte kunnat bli tagen av en annan "skrivmaskin" än den som verkligen tog bilden. Hoppas trådskaparen har överseende med att bilden inte är tagen i TysklandUrsäkta ett inlägg utanför trådens ämne men jag kunde inte låta bli:
Skrönan säger att när författaren Ernest Hemingway ställde samma fråga till en känd fotograf fick han ungefär svaret: "Ni skriver väldigt bra böcker, vilken sorts skrivmaskin använder ni"
En proffsfotograf sa en gång till mig när jag frågade om vilken kamera som är bäst, den bästa kameran är den du har med dig.Ursäkta ett inlägg utanför trådens ämne men jag kunde inte låta bli:
Skrönan säger att när författaren Ernest Hemingway ställde samma fråga till en känd fotograf fick han ungefär svaret: "Ni skriver väldigt bra böcker, vilken sorts skrivmaskin använder ni"
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons