• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Litet förslag

Status
Stängd för vidare inlägg.

Joakim

Techadmin
Admin medlem
Medlem
Flyttat från tråden Camping i liten bil.
Tråd 'Camping i småbil.' https://forum.ihusbil.se/threads/camping-i-småbil.4071/
Föreslår därför att vi startar om diskussionen i ämnet i den här tråden
Vi kan flytta inläggen som saknas här från en stängda tråden till en egen tråd, och slå ihop den med den här tråden, ingen stor sak att genomföra om intresset finns att fortsätta diskussionen från den stängda tråden i mer kronologisk ordning.
Säg bara till så fixar vi det. :)
 
Senast ändrad:
Av någon anledning har en trådskapare rätt att stänga "sin" tråd. Har Bengtic stängt tråden för att han tröttnade så tycker jag att det ska respekteras.
Som jag förstått det har Bengtic uteslutits ur iHusbil. Om det är Moderator som av någon anledning stängt tråden så kan den ju öppnas igen.
Jag tycker alltså inte att inläggen ska flyttas från den tråden. Att citera från tråden är däremot ok enligt mig.

Det här är ingen stor sak för mig men jag tycker att även en avstängd medlem ska respekteras.
 
Okej, det var bara en fråga.
Jag flyttar mitt inlägg och kommentarer på det till en egen tråd senare idag då det inte har med den här trådens ämne att göra. Fixat


Tillägg, jag kan ha varit otydlig, det var inte en fråga om att flytta alla inlägg från en stängd tråd, det jag tänkte var att man kunde flytta de inlägg som redan var med i den nya tråden fast på bild, det kunde ha gett en mer naturlig kronologisk ordning på tråden.
 
Senast ändrad:
Jag förstår vad du hade tänkt göra och håller med om att det hade varit bättre för den nya tråden. Men jag tycker att trådens stängning, oberoende av vem som stängt, ska respekteras och då ska inte inläggen flyttas. Men citering, eller skärmdumpar, får man naturligtvis alltid göra.
 
Jag förstår vad du hade tänkt göra och håller med om att det hade varit bättre för den nya tråden. Men jag tycker att trådens stängning, oberoende av vem som stängt, ska respekteras och då ska inte inläggen flyttas. Men citering, eller skärmdumpar, får man naturligtvis alltid göra.
Det var lite åt det hållet jag tänkte när jag fyllde på Uffepuffe’s (svärfar) nya tråd
”Camping i småbil”, tog inläggen fr.o.m mitt eget inlägg i slutet av tråden som handlade om svärfars bil och inläggen därefter som handlade om det. Bengtics inlägg hoppade jag över i respekt för honom.

Tror att det räcker och tyvärr missar vi hela Bengtics projekt, på hans egen begäran, eftersom han tog bort tråden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen