• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Liten hälsning från Gösta Evén

Lasseboy

Välkänd medlem
Medlem
Har haft lite kontakt Med Gösta då jag saknade han reseberättelse.
Jag frågade om det var ok att posta en liten hälsning och det va ok.
Hoppas han börjar skriva snart igen!

Hej Lasse!

Trvligt att du hör av dig.

Tack jag mår bra och hoppas detsamma för dig.

Har skrivit så många reseberättelser så jag hoppar över det denna resa. Blir ju i stort sett samma sak varje år. Jag solar och badar här i Spanien. Förra veckan var det 28 i Medelhavet vid Sacaba Bech i Malaga, här i Estepona är det bara 21 grader i vattnet.

Har som mest haft 48 graeer i solen några dagar i mitten av landet. Här i Estepona brukar det var 28 grader i skuggan och 38 i solen på eftermigddagarna.

I nästa vecka åker jag förmodligen in i Marrocko. Tar in på en camping i Marrakech.

Må väl för det gör jag

Gösta

Hej Lasse!

Är sedan 24 / 9 på en camping i Marrakech.
Badar, cyklar och promenerar på dagarna. Lite drygt 20 grader på dagen men bara mellan 12 och 15 på morgonen.
Blir här i 81 dagar. Flyger hem den 13 / 12 för att fira jul och nyår. Sedan tillbaka i januari.

Må väl
Gösta

Hej!
Jag flyger till Stockholm från Marrakech lämnar hb på campingen i en månad innan jag flyger tillbaka.

Ja, du får skicka en hälsning från mig på husbil.

/Gösta

Har haft lite kontakt Med Gösta då jag saknade han reseberättelse.
Jag frågade om det var ok att posta en liten hälsning och det va ok.
Hoppas han börjar skriva snart igen!

Hej Lasse!

Trvligt att du hör av dig.

Tack jag mår bra och hoppas detsamma för dig.

Har skrivit så många reseberättelser så jag hoppar över det denna resa. Blir ju i stort sett samma sak varje år. Jag solar och badar här i Spanien. Förra veckan var det 28 i Medelhavet vid Sacaba Bech i Malaga, här i Estepona är det bara 21 grader i vattnet.

Har som mest haft 48 graeer i solen några dagar i mitten av landet. Här i Estepona brukar det var 28 grader i skuggan och 38 i solen på eftermigddagarna.

I nästa vecka åker jag förmodligen in i Marrocko. Tar in på en camping i Marrakech.

Må väl för det gör jag

Gösta

Hej Lasse!

Är sedan 24 / 9 på en camping i Marrakech.
Badar, cyklar och promenerar på dagarna. Lite drygt 20 grader på dagen men bara mellan 12 och 15 på morgonen.
Blir här i 81 dagar. Flyger hem den 13 / 12 för att fira jul och nyår. Sedan tillbaka i januari.

Må väl
Gösta

Hej!
Jag flyger till Stockholm från Marrakech lämnar hb på campingen i en månad innan jag flyger tillbaka.

Ja, du får skicka en hälsning från mig på husbil.

/Gösta
Tack för den uppdateringen. Jag har funderat och saknat Göstas berättelser och även oroats över hur det var med Gösta för även om det blir lite av samma så vet vi ju alla att varje resa har både positiva och negativa händelser, det är ju lite av husbilslivet. Med vänlig hälsning, Rosberg

Även om Gösta tycker det blir lite samma sak så är det ändå trevligt att se lite sommarbilder när man själv sitter i höstmörkret och väntar in vintern.

Men då vet han att vi saknar honom och hans övervintringsresa, han hade ju inte behövt uppdaterat den var och varannan dag utan jag hade nöjt mig med att få ett vykort här på forumet om hans resa nån gång då och då.

Trevlig resa önskar jag Gösta i alla fall. (y)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen