• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Kungslinjen Trelleborg Sassnitz öppnar igen

Bosse H

iAdmin
Admin medlem
Medlem
Färjelinjen öppnar igen den 1/4 med en katamaranfärja. 2.5 timme överfart.
Möjlighet för korta husbilar finns. Verkar vara 6 m som längst.

Färjelinjen öppnar igen den 1/4 med en katamaranfärja. 2.5 timme överfart.
Möjlighet för korta husbilar finns. Verkar vara 6 m som längst.
Du kan köpa till extra meter så längden är inget problem,däremot är det inte billigt att resa denna väg.

Kanon!
Priset klagar inte jag på, 6 meter + 2 extrameter, två vuxna. Glömde hundarna och barnen vid provbokningen.
Helt okej, jag har för mig att det brukar ligga på de här nivåerna när jag betalar i luckan i Puttgarden för en kombibiljett hela vägen till sverige.
2.5 timme restid blir ju trevligare än när jag åkte här sist, vill minnas att det tog 4-4.5 timmar då.
Glädjande nyheter Bosse. :)

1680203122863.png

Om jag inte tar fel är denna katamaran ett syskon till de katamaraner som trafikerar de kanariska öarna, så Sir McLain borde kunna ge mer info om fordonsstorlekar m m.

Pålle

Senast ändrad:
Kanon!
Priset klagar inte jag på, 6 meter + 2 extrameter, två vuxna. Glömde hundarna och barnen vid provbokningen.
Helt okej, jag har för mig att det brukar ligga på de här nivåerna när jag betalar i luckan i Puttgarden för en kombibiljett hela vägen till sverige.
2.5 timme restid blir ju trevligare än när jag åkte här sist, vill minnas att det tog 4-4.5 timmar då.
Glädjande nyheter Bosse. :)

Visa bilaga 23402
Provbokade med vår bil 7.9 m - 2 pers -5250 kr retur biljett samma resa tt line till rostock halva priset

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen