• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Kundomdömen

Sevallbo

Välkänd medlem
Medlem
En fundering det är ju väldigt vanligt att när man besöker butiker eller olika service inrättningar så är det en apparat där man trycker på en knapp hur ur man upplever besöket ( t o m på flygplatsen i Alicante efter toa besök ) men jag har aldrig upplevt någon sådan knapp efter besök hos någon husbils firma . Det står ju då att hjälp oss bli bättre , men dom kanske inte kan bli bättre ?? Stefan

För egen del trycker jag aldrig på knappar för glada, neutrala eller arga "gubbar" oavsett sammanhang. Lika lite lämnar jag "likes" på några sociala medier, kanske beroende på att jag inte har några. Undantaget är detta forum, kan tänkas trycka på "tummen upp"/gilla i begränsad omfattning. Är egenutnämnd ordförande i "introvertklubben". Uppskattas dock högt av IT-säk på mitt jobb.

Tack Sevallbo för detta intressanta ämne.
Jag har faktiskt (vid enstaka tillfällen) tryckt på knappen med glada gubben. Detta var när jag blev väl omhändertagen (och imponerad av tålamod) av försäljarna på Elgiganten. Annars har jag liknande inställning som Pincher.
För övrigt tycker jag att bästa kund omdömen är antalet kunder som nyttjar tjänsten eller köper produkten (så länge det inte är monopol situation då har man inget val). Å andra sidan var kan man hitta pålitliga uppgifter om just antalet kunder, eller mängd av sålda (och inte returnerade, inte heller lagade inom garantiperioden) produkter?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen