Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Har precis hittat en lösning på mitt knarrande. Min tanke, om det är fler/många som har samma problem, är att göra en beskrivning på hur man kan åtgärda knarrandet. Men då det är en hel del jobb med att göra en beskrivning så avvaktar jag tills jag vet om fler lider av knarrandet. Annars är det ju ingen som har nytta av beskrivningen.Hej. Det är med allt en eller flera bussningar av gummi som finns i bakvagnen dom torkar med åren och värmen lite silikon spray så försvinner det ibland för gått ibland kan det återkommer det men med tur blir det bra.
Mvh Umebo
Jag har läst, precis som jag läser det mesta här. Jag har inget problem med knarr. Men jag kanske får framöver. Varför inte berätta öppet här om vad som orsakade ditt knarr och hur du åtgärdade det?Med tanke på antalet personer som läst tråden och de få som svarat på frågeställningen och där endast två upplevt problem drar jag slutsatsen att problem med knarrande bakvagn är ett problem som drabbat endast ett fåtal.
Det har varit svårt att få information om orsaken till och eventuella åtgärder som skall göras för att få bort knarret i bakvagnen från de tre verkstäder som undersökt min husbil. Jag har haft knarret i 4-5 år så det känns verkligen skönt att det är borta. Min förhoppning är ju att det inte är tillfälligt utan att orsaken till knarret är åtgärdat.
Det fåtal som upplevt problem och vill ha tips på åtgärder får gärna skriva ett PM till mig så skall jag försöka hjälpa till.
Det är inte så att jag vill dölja något men det kräver en hel del jobb att göra en utförlig beskrivning med bilder och det verkar ju, som tur är, bara vara ett fåtal som har detta problem. Jag kommer därför att göra en kortversion med ett antal punkter som bör räcka för de flesta som vill åtgärda problemet.Jag har läst, precis som jag läser det mesta här. Jag har inget problem med knarr. Men jag kanske får framöver. Varför inte berätta öppet här om vad som orsakade ditt knarr och hur du åtgärdade det?
Bra!! Ju fler informativa bidrag vi får in i forumet Problemlösning, desto bättre.Det är inte så att jag vill dölja något men det kräver en hel del jobb att göra en utförlig beskrivning med bilder och det verkar ju, som tur är, bara vara ett fåtal som har detta problem. Jag kommer därför att göra en kortversion med ett antal punkter som bör räcka för de flesta som vill åtgärda problemet.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons