Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Är detta samma? Då vi haft 2 kastruller en lite och en medel stor?Tefal Ingenio är ett set vi har i husbilen. Lätt och stapelbart med löstagbart handtag. Handtaget sitter ordentligt fast och har bra vinkel när kastrullen ska hanteras. Priset är kanske något högt men de är värda det. Köptes på Amazon.se
Fungerar ypperligt på gasolspis
Den såg ju riktigt najs ut!Fick ett tips om denna, om jag beställde via amazon appen fick jag 100 kr rabatt på första köpet. Så jag slog till!
Hej. Tänk på att handtag nära kastrull kan bli ganska varma de har min fru råkat ut för men dom handtagen kan nog klara sig.Vi köpte detta setet. Kommer med en påse också så man kan ha med det ut på picknick. En gryta, en kastrull och en liten stekpanna
Har räckt gott för det vi lagar i husbilen till 2 personer.
Outwell Feast Set M Grey | Köp Outwell Feast Set M Grey här | Outnorth
Feast Set M är ett Matlagningsset från Outwell med gryta, stekpanna, kastrull och lock.www.outnorth.se
Går att stapla i varandra, med stekpannan vänd ovanpå som lock, då kastrullens och stekpannans handtag är avtagbart.
Enda nackdelen är väl att det inte är lock till kastrullen, men grytans lock kan ju läggas ovanpå...
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons