Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
De finns nog nya men du får beställa hos spisen tillverkaren efter vem som har tillverkat den eller på Forsbergs eller någon annan Hobbysäljare lycka till.Okey.... Risken är stor att jag inte hittar "den"..
Har du en bild på hur den skall se ut...
Eller går det att köpa nya?
denOkey.... Risken är stor att jag inte hittar "den"..
På en del spisar finns det en stopp under de kan vara den som har släppt av någon anledning så kolla under spisen så kan du se om det är det som har häntHej... Känselkroppen till en platan har lossnat och glider ner....
Omöjligt att se hur den skall sitta så den inte ramlar ner...
Tacksam för tipps..
Visa bilaga 5823
Du får lossa på spisenPå en del spisar finns det en stopp under de kan vara den som har släppt av någon anledning så kolla under spisen så kan du se om det är det som har hänt
Mvh Lasse
Jag kan trycka in den underifrån... Men den åker sakta utDu får lossa på spisen
Då har det fallit bort den del som håller fast den det är till att leta efter den någon stans under och i bilen.Jag kan trycka in den underifrån... Men den åker sakta ut
Inget som håller fast den
Okey.... Risken är stor att jag inte hittar "den"..Då har det fallit bort den del som håller fast den det är till att leta efter den någon stans under och i bilen.
Mvh Lasse
De finns nog nya men du får beställa hos spisen tillverkaren efter vem som har tillverkat den eller på Forsbergs eller någon annan Hobbysäljare lycka till.Okey.... Risken är stor att jag inte hittar "den"..
denOkey.... Risken är stor att jag inte hittar "den"..
Den har jag "limmat" fast så den inte ligger överfalsad, utan underfalsad nu. Mycket lättare att städa. Behöver jag komma under så tar jag bort draglådorna och ugnen..Du får lossa på spisen
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons