• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Kändisskvaller som handlar om husbilen

1E942BDE-0B5A-4236-A47A-1E5A19DF6314.jpeg

Kanske det är kändisskvaller som vi som trivs i iHusbil behöver?

Med stort intresse har jag följt Blondinbellas - Isabella Löwengrips - introduktion till husbilslivet, ja att bli den där Husbilstjejen med stort H.

Det var redan sommaren 2020 historien började med att hon träffade sin nuvarande pojkvän, som just hade blivit en ny och lycklig husbilsägare. Vad jag förstått var att Isabella låtsades att hon kunde tänka sig att bli en husbilstjej under deras första sommar tillsammans, trots att hennes själ skrek, — NEJJ JAG VÄGRAR!!

Sedan har det varit många turer om husbilen, precis som vanligt när det gäller den damen. Överlåter till Tramsfrans på Aftonbladet, som är ett gediget proffs vad gäller kändisskvaller, att återge de olika turerna om husbilen.


Om jag förstått rätt, så är nu husbilen till salu, det kanske finns någon här hos oss som känner sig manad att hjälpa Fru Löwengrip, befria henne från bojorna som husbilen blivit för henne och helt enkelt lägger ett rimligt bud på husbilen.

Tommy
 
Senast ändrad:
Var det en plåtis förstår jag alla inblandade, nej tack!

 
Skvaller eller ej… (och om jag inte förstör en tråd som var menad om bara blondinbella)
Men det finns en hel del om man söker ”Mikael Persbrandt husbil”
Nej, fyll gärna på med kändisskvaller, bara man uppfyller två kriterier;
- Handlar om en kändis…..
- ….. samtidigt om husbilar.

Vad med Persbrandts husbil, ägs den fortsatt av hans bolag, eller?

Tommy
 
Ok, då lägger jag till en kändis till, men som i motsats till Blondinbella uppvisar ett genuint intresse för husbilen och husbilslivet, ja jag menar allas vår Carola…. Nej inte min Carola utan hon som sjunger. ;)


Visst är hon troligen sponsrad av Hymergruppen, men vem skulle inte tacka ja till det?

Tommy
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen