• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Jag förstår inte hur man tänker?

Hasseg

Välkänd medlem
Medlem
Ort
Karlstad
I dag fick jag se att en holländare kört ner på gräsmattan vid det allmäna badet här i skåre där vi bor. Jag var bara tvungen vända tillbaka i rondellen, parkerade bilen där man ännu får stå även med husbil gick 40 meter ut och sa till honom att han inte fick stå där. Han satt i sin stol och såg ut som ett frågetecken men frun fatta och lova flytta sig till parkeringen. Som dom också gjorde. Synd om det blir en höjdbom här
 

Bilagor

  • 20240625_104704.jpg
    20240625_104704.jpg
    3,6 MB · Visningar: 100
I dag fick jag se att en holländare kört ner på gräsmattan vid det allmäna badet här i skåre där vi bor. Jag var bara tvungen vända tillbaka i rondellen, parkerade bilen där man ännu får stå även med husbil gick 40 meter ut och sa till honom att han inte fick stå där. Han satt i sin stol och såg ut som ett frågetecken men frun fatta och lova flytta sig till parkeringen. Som dom också gjorde. Synd om det blir en höjdbom här
Som vid Gylleuttern ovanför Gränna för idag 5-6 år sedan, i väntan på cyklande kompisar "Vätternrundan" har 4!
HB kört backa upp på gräsmattan över hög kantsten och ut på gräset, bara det att det kom en ordentlig åskskur
så dagen efter stod alla 4 ordentligt fast i den blöta marken... när vi åkte stod 6 personer och kliade sig under kepsarna
ganska bekymrade.
Hur de kom bort vet jag inte, men troligen fick en bärgare ett riktigt smörjobb med lättförtjänta pengar.
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen