Uppförandekod "Stör inte - Förstör inte" | Problemlösning Jag har ett problem, var kan jag få hjälp/tips om lösning? |
iHusbil´s Kartor Hur använder jag kartorna, finns koppling till navigeringsapp? | Reseberättelser Kan jag få tips om platser att besöka? |
Husbilsplatser Var kan jag ställa min husbil för övernattning? | Träffar o Evenemang Ordnar föreningen några trevliga träffar eller tema-träffar? |
Husbilsupplevelser Finns det någon intressant plats att besöka i närheten av där jag är? | Husbilstvättar Var kan jag tvätta min husbil? |
Tömningsplatser Var kan jag tömma toan, gråvatten, tanka driksvatten? | Försäkring Bil Kan jag få rabatt på husbilsförsäkringen? |
Gasol Var kan jag tanka gasol, byta gasolflaska? | Omvärldsbevakning Vad händer i omvärlden som kan påverka vårt husbilsliv? |
Drivmedel Var hittar jag närmsta Preem- Preem/SÅIFA-station? | Förmåner Har föreningen några rabatter? |
Resa utomlands Vilka regler gäller för resa i landet X? | Recensioner-Tester Någon som har erfarenhet av X? |
Kunskapsbibliotek Jag har ett problem, var kan jag få hjälp/tips om lösning? | Annonser Jag har en pryl att sälja, jag vill köpa X |
Bli medlem i iHusbil