I detta forum kan man ignorera vissa delar av innehållet på användarnivå.
Här kommer jag visa några saker man kan ignorera och hur man gör det.
Man gör så här:
1. Öppna tråden du vill ignorera och tryck på Ignorera.
2. Bekräfta att du vill ignorera i popupfönstret.
Det går att välja om man bara vill ignorera i nyhetsflödet eller i trådlista.
Men det överkurs och de som vill får testa sig fram. (med andra ord, jag har inte tagit reda på exakt hur det fungerar)
1. Öppna forumet du är ointresserad av.
2. Tryck på Ignorera.
1. Tryck på dennes namn för att öppna popupfönstret.
2. Tryck på Ignorera.
Ignorerade forum hittar man igen genom att trycka på lilla pilen bredvid Forum i menyn.
Ignorerade medlemmar hittar man igen genom att trycka på sitt eget namn uppe i menyn.
Detta inlägg ingår i en serie med med inlägg som har taggen forumtips.
Vill du söka fram alla inlägg i serien trycker trycker du här: Taggsökning Forumtips
Här kommer jag visa några saker man kan ignorera och hur man gör det.
Ignorera en tråd
Trådar man har noll intresse av att se på senaste nytt kan man ignorera för att ge plats för andra trådar.Man gör så här:
1. Öppna tråden du vill ignorera och tryck på Ignorera.
2. Bekräfta att du vill ignorera i popupfönstret.
Det går att välja om man bara vill ignorera i nyhetsflödet eller i trådlista.
Men det överkurs och de som vill får testa sig fram. (med andra ord, jag har inte tagit reda på exakt hur det fungerar)
Ignorera ett helt forum
I det fall man har totalt noll intresse av en hel forumdel kan man dölja allt innehåll i det i en smäll.1. Öppna forumet du är ointresserad av.
2. Tryck på Ignorera.
Ignorera en medlem
I det fall du kanske mår bättre av att inte se vad en annan medlem skriver.1. Tryck på dennes namn för att öppna popupfönstret.
2. Tryck på Ignorera.
Hitta det man ignorerat
Om man ändrar sig och vill se vad man ignorerat.Ignorerade forum hittar man igen genom att trycka på lilla pilen bredvid Forum i menyn.
Ignorerade medlemmar hittar man igen genom att trycka på sitt eget namn uppe i menyn.
Detta inlägg ingår i en serie med med inlägg som har taggen forumtips.
Vill du söka fram alla inlägg i serien trycker trycker du här: Taggsökning Forumtips
Senast redigerad av en moderator: