Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Var hittar man informationen?Ser att Hansa linjen Nynäshamn Rostock inte ska köras under 2023 p g a höga bränslekostnaderna , tråkigt ! Sevallbo
Det står inget om resten av året,men inget går att boka.Var hittar man informationen?
Tommy
Jag gick in på deras hemsida för att kolla ev priser om reslusten skulle komma tillbaka , där stod det att att dom ställer 2023 p g a av höga bränslepriser , stefanVar hittar man informationen?
Tommy
Perfekt, det var det jag letade. Kan du vara snäll och lägga in hela pressmeddelandet här i tråden, eller i en helt ny tråd. Intressant för många, eftersom vi är många husbilsåkare som upptäckt fördelen med den färjan.Hittade det
Info
hansadestinations.com
Så synd…. Vi har åkt 2 gånger, perfekt att slippa 80 mil.
Har också åkt två gånger,synd att den försvinner.Så synd…. Vi har åkt 2 gånger, perfekt att slippa 80 mil.
Förstått att godstransporterna inte blev vad man räknat med. Covid och långa kontrakt med andra transportföretag är troligen en orsak till det dåliga ekonomiska resultatet.
Vi med husbilarna har självklart ingen avgörande betydelse för linjens ekonomi, mera än marginellt.
Däremot har miljöfrågan en stor betydelse, att flytta X antal långtradartransporter från vägarna mellan kontinenten och Mellansverige och uppåt har en påverkan på miljön. Den incentive’n i form av transportbidrag från staten behövs troligen för att göra transporten intressant åkarna, som är de viktiga i sammanhanget.
Synd, då får vi börja ta broarna igen….
Tommy
Perfekt, det var det jag letade. Kan du vara snäll och lägga in hela pressmeddelandet här i tråden, eller i en helt ny tråd. Intressant för många, eftersom vi är många husbilsåkare som upptäckt fördelen med den färjan.
Tommy
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons
Annons