• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Höst vinter Kanarieöarna bokningssida

Hasseg

Välkänd medlem
Medlem
Hör väl kanske inte på ett husbilsforum men jag provar.
Vi har nyss gått i pension och nu ska vi åka med husbilen ner mot Spanien via Normandie och lite andra ställen.
Tänkte vara kvar i Spanien till början december för då åka hem över jul, för att i januari flyga till Gran Canaria
Vi brukar tillbringa 3 veckor på Gran Canaria under tiden vi jobbade.
Nu tänker vi vara där Jan feb ev mars och letar billigt boende och vi hittad en sida som heter idealist
Är det någon som har erfarenhet att boka genom dom? Eller finns andra förslag
Mvh Hasse o Annika
PS vi brukar på hotellet Amazonas ett billigt lgh hotell men blir lite dyrt för 2 måndaer

Bra idé att tillbringa Jan - mars på Gran Canaria.

Idialista är den ledande spanska sajten där företag och enskilda personer lägger ut sina erbjudanden, lite som Blocket. Man är annonssidan men är inte ansvariga för innehållet.

Är ni tveksamma är ni välkommen att kolla med mig, efter 25 arbetsår på öarna har jag fått en del erfareheter…

Lycka till

Tommy

Bra idé att tillbringa Jan - mars på Gran Canaria.

Idialista är den ledande spanska sajten där företag och enskilda personer lägger ut sina erbjudanden, lite som Blocket. Man är annonssidan men är inte ansvariga för innehållet.

Är ni tveksamma är ni välkommen att kolla med mig, efter 25 arbetsår på öarna har jag fått en del erfareheter…

Lycka till

Tommy
Tack Tommy vi återkommer säkert när vi bestämt oss hur vi gör, då skickar vi pm till dig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen