Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
TackKarosseri - Dubbelglasrutor fukt
Det fixar dom på Skogsnäs glas i Emmaboda jag var där för 3 år sedan och dom är jättebra på att fixa rutor. Nu va jag där och tätade vindrutan som fler andra glasfirmor försökt täta men inte fått tätt men det fixade Skogsnäs glas så nu är det tätt 👍🏻😀 Mvh Lasseforum.ihusbil.se
Kan man inte ta bort den inre rutan. Jag har gjort rent samma ruta för 6 år sen. Tänkte slippa igen.Karosseri - Dubbelglasrutor fukt
Det fixar dom på Skogsnäs glas i Emmaboda jag var där för 3 år sedan och dom är jättebra på att fixa rutor. Nu va jag där och tätade vindrutan som fler andra glasfirmor försökt täta men inte fått tätt men det fixade Skogsnäs glas så nu är det tätt 👍🏻😀 Mvh Lasseforum.ihusbil.se
Hej. Man ska väl inte nermontera den fördel som dubbelrutorna har det är enligt mitt tycke att ta bort en fin fördel som finns på husbilen.Kan man inte ta bort den inre rutan. Jag har gjort rent samma ruta för 6 år sen. Tänkte slippa igen.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons