Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Har Spanska flaskor. Slut på campingen, macken. Gasbilen kommer inte. Typ strejkVad är det för flaskor du ska fylla eftersom det är problem?
Nu såg jag din fråga….Hallå Tommy D varför finns det inte propano?
Tack för svaret Tommy. Jag står i San Fulgensio, och här på campingen är det slutsålt då gasbilen inte kom i fredags. Grannarna får leta runt lite innan dom hittar, själv klarar jag mig en månad till, läste på sydkusten att det var knöligt.Koll
Nu såg jag din fråga….
Som jag svarar med en fråga, var står du??
Det pågår en transportstrejk i Spanien, men inte en generell strejk över hela landet, eftersom den största transportorganisationen inte står bakom.
Har skrivit om det i den här tråden;
![]()
Lastbilsstrejk i Spanien den 14 mars?
Fick frågan från en medlem, om det kommer att bli lastbilsstrejk i Spanien imorgon och jag har kollat upp det lite. Det är lite virrigt om den där strejken. Upprinnelsen är de höga bränslepriserna och protesten är riktad mot regeringen av något som heter; ”La Plataforma de Defensa del sector...forum.ihusbil.se
Om jag får veta var i Spanien du befinner dig så skall jag kolla var du närmast får tag i propano.
Det är ingen brist på gasol, men transporterna fungerar inte överallt just nu.
Tommy
Har Googlat runt i spansk press och ser att det är problem med distributionen av gasoltuberna på sina håll, på grund av den pågående transportstrejken.Tack för svaret Tommy. Jag står i San Fulgensio, och här på campingen är det slutsålt då gasbilen inte kom i fredags. Grannarna får leta runt lite innan dom hittar, själv klarar jag mig en månad till, läste på sydkusten att det var knöligt.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons
Annons