• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Garmin 780 Camper

JohanÖ

iAdmin
Admin medlem
Medlem
Hej,
Jag behöver lite hjälp gällande Garmin 780 Camper.

Har den fria uppdateringar av kartor? Jag har hittat den på NetonNet till ett bra pris (tror jag) men de säger att det inte är fria uppdateringar. När jag tittar på Garmins hemsida så står det att det är fria uppdateringar.

Så, ni som har en: är det fria uppdateringar eller inte?

Jag har tidigare använt TomTom och varit nöjd med den men nu är det andra i rad som strular genom att slå av sig, starta om och inte hitta satelliter. Så nu blir det ett försök med Garmin.

Hej

Jag en Garmin Camper 1090 som jag köpte ifjol, vilken är ganska lika och jag har fria uppdateringar på den. Hade tidigare en Garmin dezl 760 och hade fria uppdateringar på den, så jag år övertygad at det är lika på Garmin 780 Camper.

Mvh Lennart

Hej,
Jag behöver lite hjälp gällande Garmin 780 Camper.

Har den fria uppdateringar av kartor? Jag har hittat den på NetonNet till ett bra pris (tror jag) men de säger att det inte är fria uppdateringar. När jag tittar på Garmins hemsida så står det att det är fria uppdateringar.

Så, ni som har en: är det fria uppdateringar eller inte?

Jag har tidigare använt TomTom och varit nöjd med den men nu är det andra i rad som strular genom att slå av sig, starta om och inte hitta satelliter. Så nu blir det ett försök med Garmin.
Vi har Garmin 770 Camper, med 3 eller 4 fria uppdateringar per år. Så då borde 780 också ha det.

Johan, jag har kört Garmin i många år och var nöjd. När det var dags för uppdatering köpte jag Igo och använde paddan som navigator.

Den senaste tiden har jag använt Google Maps och det har fungerat över förväntan. Visst, man behöver vara uppkopplad men har inte haft några problem med detta. Har visserligen bara kört i Sverige och Danmark hittills.

Har du inte provat så gör en test. Vår karta med husbilsplatser fungerar utmärkt med Google Maps.

Om du inte får tag på / svar av garmin. Hör på ett annat ställe om dom säger samma eller inte.
Säger dom ja, och info på garmins hemsida då borde det stämma.
Lycka till

Senast ändrad:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen