• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Fordonsvåg Viared Borås!

Lasseboy

Välkänd medlem
Medlem
Ort
Borås
Sedan vi skaffade vår ny HB så har jag viljat väga HBen med full utrustning som ska med på resa.
Men den har varit avstängd, ringde och fel anmälde för ca 10 dagar sedan men den var avstäng/mörk fortfarande i helgen.
Är det ingen prioritet, att ha en fungerande våg? Tycker det är märkligt att inte Polisen oxå skulle ha intresse av att den fungera.
Vart väger ni er Hben när vägverkets är ur funktion?
 
Lite fel håll, men kan ju kolla om det finns nått på vägen ner, eller så får man ta det i Helsingborg. Men hade vart kul att veta redan innan vi åker vad vi landar på!
Vågarna på E6 utanför Helsingborg är numera bortplockade från Trafikverkets lista över vågar som är öppna för allmänheten. De är nu tillgängliga endast för polisen. Bommar är uppsatta.
 
Vågarna på E6 utanför Helsingborg är numera bortplockade från Trafikverkets lista över vågar som är öppna för allmänheten. De är nu tillgängliga endast för polisen. Bommar är uppsatta.
Så trött man blir på sånt!
 
Sedan vi skaffade vår ny HB så har jag viljat väga HBen med full utrustning som ska med på resa.
Men den har varit avstängd, ringde och fel anmälde för ca 10 dagar sedan men den var avstäng/mörk fortfarande i helgen.
Är det ingen prioritet, att ha en fungerande våg? Tycker det är märkligt att inte Polisen oxå skulle ha intresse av att den fungera.
Vart väger ni er Hben när vägverkets är ur funktion?
Kommunens återvinningscentral vänder jag mig till plus ev.en muta till kaffet!🤠
 
Lite fel håll, men kan ju kolla om det finns nått på vägen ner, eller så får man ta det i Helsingborg. Men hade vart kul att veta redan innan vi åker vad vi landar på!
Sist jag var där var dom avstängda Längs motorvägen pga nedskräpning av utländska lastbilar övernattar där.Vet inte status idag.
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen