• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Fiats driftsäkerhet

Coral 670 SL

Aktiv medlem
Medlem
Träffade i Söderhamn en rolig och trevlig engelsman.Vi satt i solen med gott öl och pratade husbilar.Det visade sig att han jobbar som förman i NHS (national healt service) ambulansverkstad i London området,med ansvar för 400 Fiat ambulanser.Han berättade att Fiat är driftsäkraste ambulansen de har.Merparten av bilarna är 2,3L med manuell växellåda och rullar 24/7 med olika förare.Bilarna går hela tiden med maxvikt.Trots intensiva London trafiken brukar det inte vara större problem med bilarna.Bilarna som går i stadstrafik körs 20.000 engelska mil ca.32.000 svenska mil innan de töms på sjukvårdsutrustning och säljs.På landsbyggden rullar de lite längre.Vid frågan vad som är de mest frekventa reservdelar skrattade han och svarade,framkofångare p.g.a alla småkrockar.Så vi kan lita på våra Fiat husbilar.

Träffade i Söderhamn en rolig och trevlig engelsman.Vi satt i solen med gott öl och pratade husbilar.Det visade sig att han jobbar som förman i NHS (national healt service) ambulansverkstad i London området,med ansvar för 400 Fiat ambulanser.Han berättade att Fiat är driftsäkraste ambulansen de har.Merparten av bilarna är 2,3L med manuell växellåda och rullar 24/7 med olika förare.Bilarna går hela tiden med maxvikt.Trots intensiva London trafiken brukar det inte vara större problem med bilarna.Bilarna som går i stadstrafik körs 20.000 engelska mil ca.32.000 svenska mil innan de töms på sjukvårdsutrustning och säljs.På landsbyggden rullar de lite längre.Vid frågan vad som är de mest frekventa reservdelar skrattade han och svarade,framkofångare p.g.a alla småkrockar.Så vi kan lita på våra Fiat husbilar.
Skall vara 200,000 engelska mil