Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Japp, inlägget är en önskan om tillägg i stadgarna - som det just nu är omröstning kring (som helt korrekt flyttades ut, till förslagslådan).Just nu och även nästa år är det helt gratis att vara med.
Fast vad innebär ...familjemedlemskap..?Jag skulle önska att även familjemedlemskap införs.
Ev. mot högre (ev. kommande) avgift.
Eftersom det i stadgarna står att medlemskapet är personligt. Då kan man inte dela på det, om man följer den.Fast vad innebär ...familjemedlemskap..?
Finns ju redan signaturer med namn som, Kristina o Kalle.
Vi får resonerar runt detta under året. Förhoppningsvis kan vi hålla gratis även i framtiden.Eftersom det i stadgarna står att medlemskapet är personligt. Då kan man inte dela på det, om man följer den.
Tex i framtiden, med rabatter på tex camping eller annat - är det bara den ena (som är medlem) som kan checka in etc.
Så signturen ”YYY & XXX” är fortfarande en medlem i föreningen.
Vet inte om du blev klokare av min förklaring.
Familjemedlemskap är också ett sätt att öka antalet medlemmar. Kanske inget iHusbil eftersträvar - men viktigt för de föreningar som söker olika bidrag.
Ett sätt att lösa det kanske kan vara att medlem ett i hushållet betalar XXX:- och medlem två är med för 0:- ?!Är lite frågande till behovet av ett familjemedlemskap.
Kravet på medlemskap är att det är en fysisk, eller med stadgeändringen, alternativt en juridisk person.
Det finns ingen åldersgräns.
Det finns obligatoriska uppgifter för att få registrera sig, Användarnamn, För- och Efternamn, E-postadress, Adress, Postnummer, Ort och Telefonnummer.
Vi tar inte ut någon medlemsavgift och som det ser ut nu, har vi inga planer på att ta ut en medlemsavgift däremot tar vi tacksamt emot donationer.
Rådet är att registrera ett eget användarkonto för familjemedlemmen.
Vi har planer på att tillämpa Digitalt medlemskort, se protokoll från styrelsemöte #9.
Vi får samla alla tankar och idéer.Ett sätt att lösa det kanske kan vara att medlem ett i hushållet betalar XXX:- och medlem två är med för 0:- ?!
Om det blir en avgift alltså
Håller med dig, det kan vara lite lurigt. Min rekommendation är att var och en i familjen blir medlem, då är det solklart vem som skriver, det kostar ju inget.tänker de som har användarnamn med två namn - är registrerade som en person. Sen finns det par där en är aktiv online, och make/maka också är med - men inte medlem. så kanske bra o klargöra hur man gör
Det är egentligen lätt åtgärdat, den som skriver undertecknar.OK. Vi ser ut som att vi är två, Britt och Gunnar = Brogu. Men det är bara jag, Gunnar, som skriver och läser.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons