• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

För en gång bland de första

Lennart

Vice iOrdförande
Medlem
I dag så fick jag o Gun-Britt uppleva något som gör att vi är bland de första i världen att smaka,vi har idag stått på ställplatsen på High Coast destillery i strålande solsken och tittat ut över Ångermanälven för att ikväll avnjuta en 3 rätters middag 5+ . Men höjdpunkten var att vi fick smaka en whiskey som lanseras först i höst ut på marknaden. Jag kan bara rekommendera att har ni vägarna förbi så stanna till hos dem. Det är ju inte gratis men vi tyckte att det har varit väl värt pengarna.

Bilagor

• 086E0670-23E3-4DA5-AE6C-FA27804CE65F.jpeg
    086E0670-23E3-4DA5-AE6C-FA27804CE65F.jpeg
    2,7 MB · Visningar: 10
I dag så fick jag o Gun-Britt uppleva något som gör att vi är bland de första i världen att smaka,vi har idag stått på ställplatsen på High Coast destillery i strålande solsken och tittat ut över Ångermanälven för att ikväll avnjuta en 3 rätters middag 5+ . Men höjdpunkten var att vi fick smaka en whiskey som lanseras först i höst ut på marknaden. Jag kan bara rekommendera att har ni vägarna förbi så stanna till hos dem. Det är ju inte gratis men vi tyckte att det har varit väl värt pengarna.
Njut från Preben också, ha en trevlig kväll

Senast ändrad:
Hej!
Vi tänker lite likadant...Bara för att man bor i husbil behöver man inte ge avkall på livets goda ;) Även vi brukar besöka några "high end" ställen om året för att riktigt skämma bort oss.
Man lever bara en gång!

//Jocke

KL 10 idag släpptes en riktig goding. Slutsålt efter tre sekunder Tror jag följer trådskaparen o åker till High Coast istället.
Visa bilaga 13930

Igår släpptes även 7st av denna goding. Kanske inte samma dignitet, men även den med ett samlarvärde. Tyvärr har man ju ingen chans att hinna med. Det är som sagt sekunder det handlar om...

//Jocke
Glen Grant.JPG

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen