Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Drar kanske åt lite för hårt då jag är rädd för att det skall läcka ut vatten.Än så länge har jag klarat mig utan något hjälpmedel, jag drar inte så hårt och det håller tätt fortfarande men kommer att byta packning när den dagen kommer.
Så var det även på förra husbilen, men på den nuvarande funkar det bättre, ja man får ju naturligtvis ta i lite men behöver inget verktyg ännu.Den var bra. Skruvar inte på så hårt men likt förbannat får man ta i för att lossna.
Bra tips! Tror säkert att det är bra och kan användas. Har använt något liknande från Friedrich Grohe.Hejsan.
Funderar på om "Amatörfett" på kontaktytorna skulle underlätta loss-dragning av locket?
Glidex Armaturfett är, vad jag vet, livsmedelsgodkänt och används flitigt inom VVS-branchen.
Kan nämna att typ vart 5:e år tar jag isär husets duschblandare.
Efter noggrann rengöring smörjer jag in tillämpliga delar med just Glidex Armaturfett.
Den blandaren fyller snart 22 år, helt ok livslängd, kan jag tycka
Finns överallt, Jula, Rinkaby Rör osv.
Kostar typ en 50-lapp och varar mycket länge, endast tunt lager påstrykes.
Visa bilaga 896
Tack för tipset Raasken sådan där armaturfett kommer absolut att införskaffas.Hejsan.
Funderar på om "Amatörfett" på kontaktytorna skulle underlätta loss-dragning av locket?
Glidex Armaturfett är, vad jag vet, livsmedelsgodkänt och används flitigt inom VVS-branchen.
Kan nämna att typ vart 5:e år tar jag isär husets duschblandare.
Efter noggrann rengöring smörjer jag in tillämpliga delar med just Glidex Armaturfett.
Den blandaren fyller snart 22 år, helt ok livslängd, kan jag tycka
Finns överallt, Jula, Rinkaby Rör osv.
Kostar typ en 50-lapp och varar mycket länge, endast tunt lager påstrykes.
Visa bilaga 896
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons