Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Det där lät spännande, men jag har aldrig tidigare hört talas om e-sim så jag Googlade. Kanske det finns flera här som lever i okunskap och inte är uppdaterade på de senaste nyheterna, då har jag fått fram följande om e-sim:Är det någon som använder e-sim och har hittat något billigt datapaket som är värt namnet när ni är ute och åker, eller övervintrar längre perioder?
Det kanske inte (ännu) är någon ide inom EU?
Kör också dubbla abonnemang, för att slippa 2 lurar.Jag har länge annvänt två SIM kort i telefonen. Ett privat (hallon) och ett för jobbet (telia)
Allt för att slippa ha med mig två telefoner...
Nackdelen är att man är nåbar 24/7.
Länk?Efter en snabb googling hittade jag ett paket för 99 Euro i Spanien som ger obegränsad surf i 3 månader.
Detta från ett företag som säljer datapaket i hela världen.
Hmm, går nog kanske att hitta billigare möjligtvis
Hej. De är bra med 2 simkort eller med E- sim det beror på vilken mobil man har de är inte så många mobiler som har möjlighet att ha 2 simkort då är E-sim en bra lösning för 2 olika tel nr men efter arbetslivet slut klarar sig nog dom flesta med 1 tel nr men alla är vi lite olika.
Min tanke med detta är dock inte att ha två telefonnummer(om man nu inte vill det) utan att komma åt billig surf när man är utanför Sverige.Hej. De är bra med 2 simkort eller med E- sim det beror på vilken mobil man har de är inte så många mobiler som har möjlighet att ha 2 simkort då är E-sim en bra lösning för 2 olika tel nr men efter arbetslivet slut klarar sig nog dom flesta med 1 tel nr men alla är vi lite olika.
Mvh Umebo
Hej. Ok de finns då finns ju möjligheten.Min tanke med detta är dock inte att ha två telefonnummer(om man nu inte vill det) utan att komma åt billig surf när man är utanför Sverige.
Tänkte om det var någon som använt det istället för roaming från operatör i Sverige, med de begränsningar det medför.
Det vill säga, att behålla sitt sim kort man har i telefonen och när man kommer till (sätt in valfritt land) så använder man sitt e-sim för surf, exempelvis
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons