• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Digitalt Årsmöte 2023

Lyfter denna tråd.
Du som var medlem före 31 oktober 2022, passa på att delta i vårt digitala årsmöte som du hittar här:
Digitalt Årsmöte 2023
Hej!
Bra jobbat!!

Såg att man kan se varje omröstningsresultat om man följer mötets länk, samma väg som när när man gick igenom hela mötet o röstade.

Har ni stöd för någon sammanställning-funktion av siffrorna hur folk röstat?

Mvh
Anders

Jag tackar också för bra genomfört årsmöte.

Jag har nu tittat igenom resultatet och är förvånad och besviken över antalet deltagare. 160-180 som röstat av knappa 2 500 användare på forumet. Kanske är det så lätt, och billigt, att gå med i forumet (klubben) så att många går med utan att ha större intresse i klubben i sig. Men bättre det än få medlemmar. Det här är ingen kritik mot någon utan bara mina funderingar och konstaterande.

Hej!
Bra jobbat!!

Såg att man kan se varje omröstningsresultat om man följer mötets länk, samma väg som när när man gick igenom hela mötet o röstade.
Det är enligt design, när mötet stängs visas resultatet.

Jag har nu tittat igenom resultatet och är förvånad och besviken över antalet deltagare. 160-180 som röstat av knappa 2 500 användare på forumet.
Det var bara drygt 1600 som hade rösträtt av de 2500 medlemmarna.
Det är runt 10% som engagerat sig genom att rösta, det tror jag ändå är rätt bra om jag jämför med andra föreningar jag varit med i tidigare, riktigt bra faktiskt. :)

Det är enligt design, när mötet stängs visas resultatet.

Det var bara drygt 1600 som hade rösträtt av de 2500 medlemmarna.
Det är runt 10% som engagerat sig genom att rösta, det tror jag ändå är rätt bra om jag jämför med andra föreningar jag varit med i tidigare, riktigt bra faktiskt. :)
Ja naturligtvis är inte alla medlemmar röstberättigade. Det tänkte jag inte på. Trots det hade jag trott på större deltagande bl a med tanke på de diskussioner om fysiska/digitala årsmötet som skett på annat håll och som bl a varit bidragande till att denna klubb startats. Men vi växer och det blir fler medlemmar och röstande nästa år hoppas vi. Bra jobbat.

Välkommen att delta i 2023-års digitala årsmöte!

Du som var registrerad medlem på vårt Forum före 31 oktober 2022 kan delta.
Årsmötet stängs kl. 24.00 4 mars.
Klicka här för att delta
När presenteras protokollet från årsmötet? Nu är ju första "riktiga" styrelsen vald och jag ser med intresse fram mot fortsatt positiv utveckling.
Strålande första verksamhetsår av interimstyrelsen/arbetsgruppen. iHusbil kommer att konkurera ut somliga klubbar men min förhoppning förblir att innovationsintresset och de ideella krafterna med tillskott av nya idealister kommer att ge oss medlemmar mycket av intresse.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen