Nu har den kommit ut, nya appen "Peng". Nog den bästa appen jag provat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Äntligen en app som jag förstår mig på !!!Nu har den kommit ut, nya appen "Peng". Nog den bästa appen jag provat.
Kallar du mig oteknisk?!Ja man måste ju Beta testa ordentligt så att det fungerar som det ska och då är det ju lämpligt att testa på iphone användare eftersom de brukar vara fullständigt otekniska.
Nja men du är alltid urladdad så något problem är det, kanske för många peng appar på gång samtidigt.Kallar du mig oteknisk?!
Skaffa dig en IPhone så slipper du allt krabbJa man måste ju Beta testa ordentligt så att det fungerar som det ska och då är det ju lämpligt att testa på iphone användare eftersom de brukar vara fullständigt otekniska.
Finns det annat än iPhone? Måste vara i så fall något från KinaSkaffa dig en IPhone så slipper du allt krabb
Finns det annat än iPhone? Måste vara i så fall något från Kina
Ja du ser ju skaffa dig en iPhone så behöver även du bara en knappMen iphone tillverkas ju i kina det vet ju alla! Min är en samsung kvalitetstelefon, inget kinaskräp med tiktok spionappar i.. Du har ju bara en knapp att trycka på det säjer ju allt om användar nivån. T.o.m. i bilen finns det väl tre pedaler att hålla reda på.
kolla Vad som står i första inlägget, tror du missat något ang trådnamnetDenna app kommer tyvärr aldrig till iphone, kinerserna har räknat på det, och det skulle bli alldeles för dyrt med apple's påslag
Fast Google-versionen funkar över förväntan så här långt, inställning för valör och valuta, samt att appen är gratis
För övrigt så byggs även iphone i kina, som nästan allt annat vi måste ha omkring oss
kolla Vad som står i första inlägget, tror du missat något ang trådnamnet
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons