Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
"Omicron uppdaterad" version? ...är den nya versionen redan ute? Tack för info "Los Suecos"...Visa bilaga 14592
…. den 5:e vaccinering som blev det omicron uppdaterade vaccinet från Pfizer. Känns bra.
Tommy
Ja, man hade fått det idag och registreringen var manuell eftersom man inte hade fått aktuella batchnummer."Omicron uppdaterad" version? ...är den nya versionen redan ute? Tack för info "Los Suecos"...
Själv hamnade jag på Kalmar lasarett efter andra sprutan med proppar i lungan .När jag tänker efter blev både min bror och jag påverkade av den andra sprutan, kanske det var så att man hade antikroppar som gav sej på det nya vaccinet?
Ibland tror man att det handlar lite om stora inkomster för tillverkarna, det är ju sällan om man tillverkar däck som man talar om att de inte håller så länge så man måste köpa nya hela tiden.
Jag har hittills aldrig varit med om att det inte varit en massa biverkningar av medicin, ibland så mycket att man måste välja bort den enligt devisen "boten är värre än soten".
Har beställt tid för en dos av det gamla vaccinet. Det hänger nog ganska mycket på immunförsvaret och det kan man vara född med om man inte förstört det.
Visa bilaga 14592
…. den 5:e vaccinering som blev det omicron uppdaterade vaccinet från Pfizer. Känns bra.
Tommy
Gå in på covidbevis.se och ladda ner ditt bevis. Det kommer då till Kivra och där kan du klicka i visa offline. Då ser du det på första sidan i Kivra utan att logga in.Fick sjätte i onsdags, fick den nya varianten av Pfizer. Vet ni hur man får in den på mobilen, Jag trycker bara på Kivras app utan att logga in så får jag upp Covidbeviset.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons