Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Har du testat att rensa webbinformation. Du kan välja vad du vill ta bort. Går att komma åt via inställningarna i Chrome. Det går även att gå in i Google play och uppdatera bla. Crome och många andra appar. Google play har en funktion som håller reda på vilka appar som kan behöva uppdateras. Det går att välja vilka som som ska uppdateras.Sedan några dagar kraschar Chrome i min mobil och svarar inte, sker enbart här på iHusbils sida och så gott som vid varje besök
Kör Android 13.
Någon annan som upplevt nåt liknande?
Nej det har jag inte testat, det som är märkligt är att när det händer så är det bara på ihusbil.Har du provat att ta bort Chrome och ladda ner den igen?
Har du testat att rensa webbinformation. Du kan välja vad du vill ta bort. Går att komma åt via inställningarna i Chrome. Det går även att gå in i Google play och uppdatera bla. Crome och många andra appar. Google play har en funktion som håller reda på vilka appar som kan behöva uppdateras. Det går att välja vilka som som ska uppdateras.
Du behöver vara inloggad i ditt Google konto vad jag kommer ihåg.
Du hittar den under Historik och får man upp Rensa webbinformation..Nej det har jag inte testat, det som är märkligt är att när det händer så är det bara på ihusbil.
Vet inte vad du menar med
"Web information"
Hittar den inte som en kategori under inställningar.
Visa bilaga 32143
Kollade du i även Google play. Där kan du hantera appar och enheter. Kolla att apparna i din telefon är uppdaterade.Nej det har jag inte testat, det som är märkligt är att när det händer så är det bara på ihusbil.
Vet inte vad du menar med
"Web information"
Hittar den inte som en kategori under inställningar.
Edit: raderade allt (350MB) under "webbplatsdata" kanske var det detta du tänkte på, vi får se ifall det blir bättre.
Visa bilaga 32143
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons