• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Behöver idéer på placering av mikrovågsugn i plåtis

Pippipiggelin

Ny Medlem
Medlem
Behöver kreativa idéer på placering av mikrovågsugn i plåtis.
I vår förra plåtis (en Pössel 2006) så installerade jag en micro i skivan under sängen som skiljer garaget från bodelen.
I vår nya Adria Twin så finns ingen micro och skivan under sängen är lite kortare så jag vet inte om det får plats en micro där.
Är det någon som har hittat en bra placering av mikrovågsugn i sin plåtis så tar jag gärna emot tips och gärna bilder på smarta placeringar.

Jag har ingen plåtis och ingen micro i husbilen heller. Så vad gäller placering har jag inga bra råd. Däremot hade jag dåligt med plats i vårt kök (i huset alltså :) ), så vi köpte en speciell modell från Whirlpool med rundad baksida. Det gjorde att den blev mer lättplacerad än de vanliga rektangulära boxarna.
Det kanske gör att den går att använda trots att skivan under sängen är lite kortare?

Jag har ingen plåtis och ingen micro i husbilen heller. Så vad gäller placering har jag inga bra råd. Däremot hade jag dåligt med plats i vårt kök (i huset alltså :) ), så vi köpte en speciell modell från Whirlpool med rundad baksida. Det gjorde att den blev mer lättplacerad än de vanliga rektangulära boxarna.
Det kanske gör att den går att använda trots att skivan under sängen är lite kortare?
Hej Stefan,
Tack för bra förslag! Ska mäta lite så får vi se om den kan passa i skivan.
Drömmen vore ju att hitta en "minimicro" som bara rymde en matlåda...
/P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen