Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Hann jag precis skriva så drog det igångSkulle tydligen komma till sydöstra Småland också, man har inte kommit ännu, kan gärna kvitta...
Jag kopplade in 220 till Jula slungan, tryckte på knappen och tog bort vallen i morse.Har just fått ett träningspass med att flytta den stora vallen de plogat upp för vår garageinfart
Fick den jobba var det nog det, om det varit pva Skulle det nog gått lättareJag kopplade in 220 till Jula slungan, tryckte på knappen och tog bort vallen i morse.
Slungan fick verkligen göra skäl för alkylatdropparna, det gick tungt!
Vad är pva?
Inom segmentet latex, ett enklare bindemedel än akrylat.Vad är pva?
Hur kunde ett bindemedel gjort slungans jobb lättare?Inom segmentet latex, ett enklare bindemedel än akrylat.
Enkelt, såg fel, inget märkvärdigare än det.Hur kunde ett bindemedel gjort slungans jobb lättare?
Var kommer akrylat in i bilden?
Härligt.Här i Köping har det snöat i ett dygn nu och det bara fortsätter, vi i Västmanland fick tydligen den största snösmockan i natt, med strömavbrott, rasade träd, avåkningar, fastkörningar, m.m. som följd.
Snö upp till knäna i delar av min kommun. Har just fått ett träningspass med att flytta den stora vallen de plogat upp för vår garageinfart
Jag har en bekant i centrala Australien som säger att där får man vara glad om det regnar en gång under året.Ser ut til at vårt litt våte vær fortsetter, fra nyttår til nå har jeg målt 2759 mm regn. Ja dere leser ikke feil det er 2,76 meter med regn. Har ikke regnet dette om til snødybde, hardpakket snø 3 ganger volum - løssnø opp til 10 ganger.
De to foregående år hadde vi mer normal nedbør litt over 3 meter på hele året. 2019 var det tørke og mindre regn enn den våteste dag hittil i år på hele året.
Været er sprøtt, her nede skylder de på La Ninja.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons