Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
När vårt kylskåp gick sönder i Spanien köpte vi en för ca 500:- på en bilaffär, den sista som fanns kvar, eftersom det var vinter och just då ingen säsong för kylboxar.Vi funderar på att skaffa en 12-volts kylbox för att ha i garaget på husbilen. Vi har ingen erfarenhet alls av sådana så nu undrar jag om det är någon här som har lite tips i ämnet? Vilken typ av box ska man köpa? Något/några märken som är bättre? Osv…
Kul att läsa jämförelsen mellan de olika fabrikaten. Kolla betyget på "min" kylväska från biltema. Det styrker ganska väl min känsla gällande bra kylegenskaperDenna är från 2019, men kan nog vara till hjälp för en första gallring.
Visa bilaga 7507
![]()
Test av elektriska kylboxar | Testfakta
[En kylbox som kopplas till bilens cigarettuttag håller picknicken kall under bilresan. Men alla boxar fungerar inte lika bra, visar Testfaktas test.]www.testfakta.se
Läser tyska Reisemobil som testat dessa boxar,dom två vänstra fick bäst i test.Vi funderar på att skaffa en 12-volts kylbox för att ha i garaget på husbilen. Vi har ingen erfarenhet alls av sådana så nu undrar jag om det är någon här som har lite tips i ämnet? Vilken typ av box ska man köpa? Något/några märken som är bättre? Osv…
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons