• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Öresundlinjen inget bra alternativ för oss som åker husbil över 6 meter

Dessutom står det <3,5t så jag ringde och frågade. Svaret blev att det behöver man inte bry sig om när det gäller en fabriksbyggd HB. Enda gången jag har råkat ut för att man bryr sig om vem som byggt bilen och inte hur den är registrerad, men jag fick inget bättre svar.
Bornholm kostade i princip ingenting när vi åkte i oktober -23, 49DKK dit och 99 hem 2 pers och 7,96m. Danska staten sponsar tydligen linjen Ystad-Rønne.
Hälsningar
Peter

Ser nu att det gällde Helsingborg Helsingör det var vär i dyrast laget 1055 för 20 minuter.
Har i te åkt den vägen med husbil. Åkte bron förra veckan blir väl billigare 526:-

Bilagor

• Screenshot_20240527_233415_Chrome.jpg
    Screenshot_20240527_233415_Chrome.jpg
    687,8 KB · Visningar: 12
Dessutom står det <3,5t så jag ringde och frågade. Svaret blev att det behöver man inte bry sig om när det gäller en fabriksbyggd HB. Enda gången jag har råkat ut för att man bryr sig om vem som byggt bilen och inte hur den är registrerad, men jag fick inget bättre svar.
Bornholm kostade i princip ingenting när vi åkte i oktober -23, 49DKK dit och 99 hem 2 pers och 7,96m. Danska staten sponsar tydligen linjen Ystad-Rønne.
Hälsningar
Peter
Ja det rätt den är supporta av Danska staten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka