• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Boka eller inte boka plats

Logga in för att dölja denna ruta:

Lasse

iTräffgruppen
Medlem
Idag står 15.30, 6 husbilar i kö. För att få plats på Kristinehamns ställplats.

Om man inte behöver ha service och nära till centrum, så finns det gott om platser att stå på i Kristinehamn. Visserligen bara parkeringar, så man får uppföra sig därefter och inte slå läger.

Idag står 15.30, 6 husbilar i kö. För att få plats på Kristinehamns ställplats.
Har varit där en gång och det räckte trångt slitet servicehus. Och det som förvånar mig mest dom som har platserna mot kanalen. Varför drar dom för jalusierna. Näe då åker jag hellre bort mot campingen.

Har varit där en gång och det räckte trångt slitet servicehus. Och det som förvånar mig mest dom som har platserna mot kanalen. Varför drar dom för jalusierna. Näe då åker jag hellre bort mot campingen.
Servicehuset vet jag inget om, eftersom jag av naturliga skäl inte nyttjar ställplatsen i gästhamnen men trångt tycker jag också att det är. Var tredje plats borde plockas bort men då får ju Tommy mindre intäkter.
När det gäller jalusierna: Drar man inte alltid för mot solen för att hålla ned värminstrålningen så mycket som möjligt?

Servicehuset vet jag inget om, eftersom jag av naturliga skäl inte nyttjar ställplatsen i gästhamnen men trångt tycker jag också att det är. Var tredje plats borde plockas bort men då får ju Tommy mindre intäkter.
När det gäller jalusierna: Drar man inte alltid för mot solen för att hålla ned värminstrålningen så mycket som möjligt?
Nu var det inte så varmt att det behövdes och sett på många andra ställen med såfort dom parkerat så drar dom för

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in för att dölja denna.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen