Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Logga in för att dölja denna ruta:
Panncentralen står man bra!Om man inte behöver ha service och nära till centrum, så finns det gott om platser att stå på i Kristinehamn. Visserligen bara parkeringar, så man får uppföra sig därefter och inte slå läger.
Det förundrar mig att inte fler står där. men i år är det faktiskt fler husbilar där än vad jag har sett tidigare.Jag gillar att stå ute vid Picassoverket.
Har varit där en gång och det räckte trångt slitet servicehus. Och det som förvånar mig mest dom som har platserna mot kanalen. Varför drar dom för jalusierna. Näe då åker jag hellre bort mot campingen.Idag står 15.30, 6 husbilar i kö. För att få plats på Kristinehamns ställplats.
Servicehuset vet jag inget om, eftersom jag av naturliga skäl inte nyttjar ställplatsen i gästhamnen men trångt tycker jag också att det är. Var tredje plats borde plockas bort men då får ju Tommy mindre intäkter.Har varit där en gång och det räckte trångt slitet servicehus. Och det som förvånar mig mest dom som har platserna mot kanalen. Varför drar dom för jalusierna. Näe då åker jag hellre bort mot campingen.
Nu var det inte så varmt att det behövdes och sett på många andra ställen med såfort dom parkerat så drar dom förServicehuset vet jag inget om, eftersom jag av naturliga skäl inte nyttjar ställplatsen i gästhamnen men trångt tycker jag också att det är. Var tredje plats borde plockas bort men då får ju Tommy mindre intäkter.
När det gäller jalusierna: Drar man inte alltid för mot solen för att hålla ned värminstrålningen så mycket som möjligt?
Ska man se på Tv, måste man dra för...Nu var det inte så varmt att det behövdes och sett på många andra ställen med såfort dom parkerat så drar dom för
Ska man se på Tv, måste man dra för...
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Logga in för att dölja denna.
Annons
Annons