Det var verkligen en trevlig midsommar helg hos min svåger, även om det regnade en hel del utnyjade vi luckorna, och umgicks, åt o drack mycket gott, promenerade en hel del också, vi åt en sen jättelunch, så även om min svåger var rätt trött, kände han att vi behövde gå en promenad på söndag kvällen, vi lyckades även då hitta en lucka i regnet! Vi hade först tänkt stå kvar o sova ytterligare en natt i Piedicavallo, men toan började bli ganska full, så vi körde ner till en ny ställplats med ny o fin service anläggning o gratis nu på prov.
Vi sov länge, frukost först 10.30, sen stor tvättade min fru medans vi handlade, nu står vi på en fin ställplats vid en båtklubb vid lago Viverone, 20 Euro för 24h, jättefin dusch, man betalar 1 Euro per person när man checkar ut, för varmvattnet, men det finns ingen timer så man kan duscha länga vilket speciellt vår son uppskattar.
Vi hade tur förut när vi promenade längs sjön o åt en god glass, jag började skriva detta ute, men fick snabbt fälla ihop o lägga in stolarna o gå in, nu har vi ätit en jättegod middag inne i husbilen, till efterrätt blir det jordgubbar i socker o citron saft!!!