Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden! Registrera ett gratiskonto här!
Du använder en inaktuell webbläsare. Det kan inte visa denna eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en eller alternativ webbläsare.
hade bokat en plats idag. Frugan blev sjuk så jag försökt ringa senast kl 10 00 fm idag. Men telefonnummer jag fick med bekräftelsen används inte längre.
Så jag skulle försöka avboka på nätet men det gick inte. Det stod bara att du kan inte avboka!
Okey är man sent ute så förstår jag. Men jag kunde ju ha lämnat plats för någon annan (under högsäsong brukar det vara svårt att få platser) Dåligt!
Vi hade sätt fram emot att besöka denna plats. Det var stora förväntningar efter ha sett bilder mm.
Men....får se om vi kommer att boka plats senare. Idag är jag tveksam. Pengarna kan jag offra. Men fel telefonnummer och ingen förklaring till "Ej avbokningsbart" har jag svårare för.